انتخاب بهترین شرکت سئو در ایران، برای دریافت خدمات سئو سایت، از تصمیمات مهمی به حساب میاد که بخش دیجیتال مارکتینگ هر شرکت باید انجام بده. اگه بتونین بهترین شرکت سئو ایران رو انتخاب کنین، می‌تونه در پیشرفت و رشدتون نقش زیادی داشته باشه و بدون شک از شریک تجاری بی‌نظیری بهره مند شدین. اما اگه در انتخاب‌تون اشتباهی رخ بده، رشد کسب و کارتون مدت ها به تاخیر می‌افته.

شرکت سئو چیست؟

طراحی و ایجاد سایت پایان کار نیست و در واقع شروع فرایندی هست که سئو می‌تونه در ادامه، باعث آسونی و راحتی کار باشه. اگه سایت تون بازدید کننده‌ای نداشته باشه، پس طراحی سایت کاملا بی فایده بوده و اینجاست که اهمیت سئو مشخص میشه. برای جذب کاربر بیشتر، شرکت سئو، کارهای تخصصی زیادی انجام میده، کارهایی مثل تولید محتوای با کیفیت، تحقیق کلمات کلیدی، لینک سازی، بهینه سازی داخلی سایت و… بعد از گذشت یه تایمی از شروع فعالیت سئو، ترافیک نرمال توسط گوگل وارد سایت میشه.

برای انجام سئو سایت دو راه حل وجود داره:

١.خدمات سئو رو به بهترین شرکت های سئو ایران بسپارین، که بیشتر از 80 درصد شرکت ها همین کار رو انجام می‌دن.

٢.سئو سایت رو به عهده‌ی یکی از بخش های داخلی شرکت قرار بدید و از آژانس های معتبر دیجیتال مارکتینگ مشاوره‌ی سئو دریافت کنید.

اگه مورد اول رو انتخاب می‌کنین، سعی کردیم در این مقاله شرکت برتر سئو در ایران رو بهتون معرفی کنیم تا با آشنایی بیشتر و کامل تر بتونید بهترین انتخاب رو داشته باشید.

برای انتخاب بهترین شرکت سئو چه کاری باید انجام داد؟

قبل از انتخاب بهترین شرکت سئو در ایران، باید خواسته ها و نیازهاتون رو خیلی دقیق بشناسید. از مواردی که باید حتما بهشون توجه کنید، شامل:

اهدافتون رو مشخص کنید

اگه بخوایم منطقی فکر کنیم، باید بدونید که سئو در کوتاه مدت نتیجه نمیده، اما عملکردش در بلند مدت طوریه که رضایت ها جلب میشه و باعث بازگشت سرمایه میشه. بعضی از کاربران انتظار دارن که بعد از یک ماه سایت شون کلیک زیادی بخوره و کاربران بی شماری وارد سایتشون بشن، اما باید گفت که این کار کاملا نشدنی هست.

برای اهدافتون بازه‌ی زمانی مشخص کنید، اگه یکی از بهترین شرکت های سئو کشور رو انتخاب کرده باشید، بعد از چند ماه به بهترین نتیجه می‌رسین.

بررسی نمونه کارهای شرکت سئو

بهترین شرکت های سئو، حتما نمونه کارهایی دارن که از انجام دادنش راضی هستن. لازمه که بدونید هیچ شرکتی نمی‌تونه رضایت 100 درصدی کارفرمای خودش رو جلب کنه، چون سئو یه علم دقیق نیست و در هیچ صورتی نمیشه قول قطعی از بابت کسب رتبه داد، مخصوصا اینکه امروزه رقابت در بعضی از صنایع خیلی زیاد شده.

در هر حال با ديدن نمونه کار، دید بازتری از موفقیت شرکت مورد نظر، در اختیارتون قرار می‌گیره.

بودجه مدنظر

شما به عنوان صاحب کسب و کار، باید مشخص کنید که قراره چه مبلغی رو هزینه کنید. بودجه بندی تون باید طبق فاکتورهای مدت زمان لازم برای بازگشت سرمایه، میزان رقابت و اهداف تخمین زده بشه. سئو بخش مهمی از دیجیتال مارکتینگ محسوب میشه که می‌تونین با انتخاب بهترین شرکت سئو ایران، خدمات یکپارچه ای رو دریافت کنید.

خدمات اصلی بهترین شرکت‌های سئو در ایران

١.سئو و بهینه سازی داخلی

به همه‌ی فرایندهای بهینه سازی که رو سایت به صورت داخلی انجام میشه، سئو داخلی گفته میشه و شامل فعالیت هایی ست مثل:
تحقیق در مورد کلمات کلیدی
سئو و بهینه سازی سرعت سایت
استفاده از انواع اسکیما
تولید محتوای سئو شده
بهینه سازی تگ های HTML داخل سایت
و …

٢. سئو خارجی

سئو خارجی به تمام فعالیت هایی گفته میشه که در محیط اینترنت برای شناخته شدن سایت و درک بهتر گوگل انجام میشه. فعالیت هایی مثل:
لینک سازی
برند سازی
رپورتاژ خبری
سوشال سیگنال
و …

٣. مشاوره سئو

مشاوره سئو برای صاحبان کسب و کاری که قصد دارن خودشون کارهای سئو سایت رو انجام بدن، می‌تونه ایده آل باشه. برترین شرکت های کشور، همواره مشاوره های رایگان رو برای ارتقا و پیشرفت کسب و کارها در اختیار افراد قرار میدن. در کنار مشاوره رایگان، شرایط دریافت مشاوره تخصصی و آنالیز سئو هم فراهم شده.
اسامی بهترین شرکت های سئو در ایران

شرکت سئو هفت

بخش خدمات سئوی این شرکت، مثل بخش طراحی سایت، یکی از برترین های دیجیتال مارکتینگ، برای رشد و پیشرفت کسب و کار شما به حساب میاد.
خدمات شرکت سئو هفت
خدمات سئو سایت
خدمات طراحی سایت
مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی
طراحی آپ موبایلی
برگزاری دوره های آکادمی سئو و طراحی سایت
احترام به خواسته‌ی مشتری در سئو هفت، از اصول اولیه‌ی این شرکت معتبر به حساب میاد. مسئولیت پذیری و همچنین کسب رضایت کارفرما، جزء فرهنگ سازمانی این شرکت شده. به همین خاطر هم هست که در معرفی بهترین شرکت سئو در ایران، نام سئو هفت قبل از شرکت های دیگه گفته شده.

شرکت سئوکار

شاید از طراحی سایت سئو کار انتقاد بشه، اما در زمینه‌ی سئو، کارهای قابل قبولی برای ارائه دارن. تعهد، به کارگیری اصول سئو و کسب رضایت مشتری از دلایلی هستش که در لیست بهترین شرکت سئو در ایران قرار گرفتن.

خدمات شرکت سئوکار

خدمات سئو
مشاوره سئو
آنالیز سایت
آموزش سئو

شرکت وب سیما

وب سیما یکی از قدیمی ترین شرکت های سئو در کشوره که نمیشه اسمش رو ذکر نکرد. برند وب سیما باعث شده که هزینه‌ی سئو، بیشتر از حالت عادی بشه. امروزه این شرکت، بیشتر در زمینه‌ی آکادمی و آموزش فعالیتن میکنه و در کنارش، طراحی سایت و سئو هم انجام میده.

شرکت نیوسئو

شرکت نیوسئو بیش از 7 ساله که در زمینه‌ی سئو فعالیت می‌کنه. تعدادی از خدمات اصلی نیو سئو شامل موارد زیر میشه:
طراحی سایت
آنالیز سئو سایت
آموزش سئو
دیجیتال مارکتینگ
و…
بیشترین فعالیت نیوسئو، در زمینه‌ی آموزش و برگزاری کلاس ها برای یادگیری قوانین سئو به کارآموزان معطوف شده.

میزفا

یکی دیگه از بهترین سایت های سئو در ایران که کارش رو از یه وبلاگ در سال 1390 شروع کرد، میزفا هست. این سایت در حوزه‌ی سئو سایت، طراحی سایت فعالیتش رو ادامه داد تا اینکه تونست در سال 1395 سایت تخصصی خودش رو طراحی کنه. تعدادی از فعالیت های این وب سایت:
طراحی لوگو
امنیت سایت
طراحی سایت
سئو سایت
برگزاری دوره های آکادمی

در همون ابتدای طراحی سایت، برای تولید محتوای باکیفیت و سئو سایت برنامه ریزی داشته باشید و قسمت های حساس کار رو به متخصص این حرفه از برترین شرکت سئو ایران بسپارین تا از صرف هزینه های اضافی جلوگیری بشه و زحمات چند سوالتون به هدر نره.