آموزشگاه های طراحی سایت تهران

امروزه دیگر هر کسب و کار موفقی هر چقدر هم کوچک و نوپا باید دارای سایت اینترنتی و فروشگاه آنلاین باشد تا بتواند پاسخگوی نیاز همه مشتریان خود باشد. به همین دلیل نیز طراحی سایت یکی از شغل های پر درآمد برای جوانان شده است و بسیاری از جوانان تهرانی به دنبال آموزشگاه های طراحی سایت تهران هستند. تا بتوانند با یادگیری این حرفه پر درآمد آینده درخشانی را برای خود رقم بزنند. زیرا شغل طراحی سایت یا سئوی سایت جزء مشاغل فریلنسری و مشاغل آزادی است که به راحتی و بدون این که استخدام شرکت یا مجموعه ای باشید می توانید به صورت مستقل با چندین شرکت کار کنید. به همین دلیل نیز طراحی سایت از جمله مشاغل پرطرفداری شده است که در میان نسل جوان امروز استقبال زیادی از آن می شود. به همین مناسبت تعداد زیادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های کامپیوتر و آی تی در هر مقطع تحصیلی و هر گرایشی که باشند، به دنبال بهترین آموزشگاه های طراحی سایت تهران جهت آموزش این فن و حرفه جذاب هستند. زیرا امروزه دانشجویان رشته های کامپیوتر به خوبی می دانند که صرف فارغ التحصیل شدن از یک رشته دانشگاهی به آن ها مهارت در کسب و کار را نمی دهد و آن ها باید در حین تحصیل گرایش اختصاصی و رشته کسب و کار مخصوص به خود را فرا بگیرند. تا بتوانند پس از فارغ التحصیلی در بازار مشاغل برای خود جایگاه پر درآمدی را کسب کنند.

بهترین آموزشگاه های طراحی سایت تهران

همان طور که بر روی سر در اغلب آموزشگاه های علوم کامپیوتری مشاهده می کنید، آموزشگاه های طراحی سایت تهران در سطح شهر بسیار زیاد و متنوع هستند. ولی باید ببینیم که کدام آموزشگاه در سطح شهر جزء بهترین آموزشگاه های طراحی سایت تهران هستند و کدام یک واقعاً متخصصین و کارشناسان زبده این شغل را تربیت می کنند؟ مسلم است که هر آموزشگاهی که ادعای بهترین بودن را داشت، نمی توان به آن اعتماد نمود. بلکه رزومه کاری و آینده شغلی دانش آموختگان آن آموزشگاه شاخص تعیین کننده برای بهترین بودن آن است. در واقع در ابتدا باید ببینیم که هنرجویان و فارغ التحصیلان آن آموزشگاه تا چه حدی وارد بازار شغلی شده اند؟ به این معنی که چند درصد از هنرجویان آن آموزشگاه الان خود در حال طراحی سایت هستند و از محل کلاس آموزشی آن آموزشگاه خود توانسته اند یک طراح سایت موفق باشند؟ در غیر این صورت صرف برگزاری یک کلاس آموزشی چند ماهه و صدور چندین هزار گواهینامه گذراندن کلاس طراحی سایت یا آمار تعداد دوره های برگزار شده در سالیان کاری نمی تواند بیان کننده میزان کیفیت آن آموزشگاه باشد. بلکه باید آمار تعداد طراحان سایت واقعی بیرون آمده از آن آموزشگاه را در بیاورید و ملاک واقعی این آمار می باشد. بنابراین چنان چه خواستید بهترین آموزشگاه های طراحی سایت تهران را شناسایی کنید بهترین مرجع می تواند خود طراحان سایت موفق باشند. به این معنی که از طراحان سایت موفق که الان در حال کار در سطح بازار شغلی خود هستند، سوال کنید که شما در کدام آموزشگاه آموزش دیده اید؟

معرفی برترین آموزشگاه های طراحی سایت تهران

با تعاریفی که در قسمت بالا از ویژگی های بارز آموزشگاه های خوب طراحی سایت در تهران شد، در اینجا می خواهیم به معرفی تعدادی از عناوین برترین آموزشگاه های طراحی سایت در شهر تهران بپردازیم.

آموزشگاه طراحی سایت پارسه vip: 

یکی از بهترین و پروژه محور ترین آموزشگاه های طراحی سایت و سئو در تهران پارسه وی آی پی هست که شما بعد از پایان یک دوره ی عملی و قبولی در آزمون میتونید سه مدرک معتبر ICB ، فنی حرفه ای و صنایع دفاع رو دریافت کنید

 

آموزشگاه سئو هفت :

این آموزشگاه که خود وابسته به یک شرکت طراحی و سئوی سایت حرفه ای به نام سئو هفت می باشد، با تدریس کلیه مفاهیم اولیه و مقدماتی در مورد سئوی سایت شما را به صورت اصولی به عنوان یک طراح سایت متخصص آموزش می دهد. به ویژه که آموزش های این آموزشگاه به صورت پروژه محور است و شما از منزل خود و به صورت آنلاین می توانید بر روی پروژه های عملی کار کنید. تا به صورت واقعی و عملی با سئو و طراحی سایت آشنا شوید.

مجتمع فنی تهران :

مجتمع فنی تهران که دارای شعبه های بسیار زیادی در سطح شهر تهران است، یکی از بهترین آموزشگاه ها برای آموزش تمامی مهارت های فنی و مهندسی و از جمله مهارت طراحی و سئوی سایت است. این آموزشگاه جزء قدیمی ترین و با سابقه ترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای در تهران است که در حدود 50 سال سابقه آموزشی دارد.

جهاد دانشگاهی تهران:

دپارتمان IT مرکز آموزش جهاد دانشگاهی تهران، یکی از آن مؤسسات آموزشی بزرگ و بسیار با سابقه در تهران است که وابسته به دانشگاه تهران بوده و زیر نظر این دانشگاه فعالیت می کند. دوره آموزشی این مرکز شامل طراحی سایت با وردپرس، نحوه ساخت یک سایت فروشگاهی، شرکتی و خاص بدون نیاز به دانش کدنویسی است.

آموزشگاه کامپیوتر پرتو (آکادمی پرتو) :

آکادمی پرتو یکی از بهترین آموزشگاه هایicdl  و آموزشگاه گرافیک و طراحی سایت، نرم افزار های سینمایی و تخصصی معماری در تهران است که دانشجویان زیادی را به بازار کار ایران معرفی نموده است.

آموزشگاه  سئو هفت یکی از بهترین آموزشگاه های طراحی سایت تهران

آموزشگاه سئو هفت که خود قسمتی از مجموعه سئو و بهینه سازی سایت سئو هفت است، یکی از بهترین آموزشگاه های طراحی سایت تهران است. زیرا آموزشگاه سئو هفت خود در حال حاضر یکی از متصدیان عامل به آموزش های خود است و در سطح حرفه ای طراحی سایت و سئو و بهینه سازی سایت را انجام می دهد. بنابراین همان گونه که بهترین آشپز شهر می تواند بهترین آموزشگاه آشپزی را در سطح آن شهر تاسیس کند؛ به همان ترتیب نیز یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت و بهینه سازی و سئوی سایت در شهر تهران که شرکت سئو هفت است، می تواند یکی از بهترین آموزشگاه های طراحی سایت در تهران باشد. کلاس های آنلاین و غیر حضوری آموزشگاه سئو هفت که در حال حاضر توسط آقای مهندس فراهانی برگزار می شود، می تواند پس از گذراندن دوره ها و کلاس های پروژه محور، شما را به صورت عملی و کاملاً حرفه ای تبدیل به یک طراح سایت موفق و ماهر کند. به صورتی که امکان درآمد زایی فراوانی نیز برای خود داشته باشید.