آیا درباره تفاوت لینک فالو و نو فالو اطلاعاتی دارید؟ می دانید این دو برنامه چه مدیریتی را بر عهده دارند؟ دنیای مجازی یک دنیای بسیار پیچیده و گسترده ای است که روز به روز نیز در حال رشد می باشد. این دنیای جدید و پیشرفته از هزاران هزار برنامه، سیستم، ابزار و… تشکیل می شود که هر یک از آن ها دنیایی از اطلاعات و امکانات برای انجام کار خاصی هستند. لینک فالو و نو فالو نیز دو اصطلاح کاربردی در این فضا می باشند که هر یک دارای قابلیتی بوده و به منظور انجام کار خاصی از آن ها استفاده می کنند. لینک نوفالو nofollow خود به تنهایی لینکی است به سایت دیگری اشاره نمی کند. در این لینک، ربات های موتورهای جستجو قادر به دنبال کردن آن نخواهند بود؛ پس هیچ انتظاری برای افزایش رتبه سایت ندارد. اما نوفالو اینگونه نیست و زمانی که لینک سایت مورد نظر شما در سایت های دیگر قرار باشد، گوگل به راحتی تشخیص می دهد که این سایت قابل اعتماد و کاربردی است. در واقع نتایج شما تحت عنوان یک سایت قابل اعتماد به دیگران معرفی می شود و باعث می شود که رتبه سایت شما افزایش یابد. در ادامه درباره تفاوت لینک فالو و نو فالو اطلاعات بیشتری ارائه می دهیم.
[/av_textblock]

[av_hr class=’invisible’ icon_select=’yes’ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ position=’center’ shadow=’no-shadow’ height=’50’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ custom_border_color=” custom_icon_color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-l2atld4j’ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]

[av_button label=’آموزش آنلاین سئو همراه با مدرک بین المللی !’ icon_select=’yes’ icon=’ue83d’ font=’entypo-fontello’ link=’manually,https://seven7seo.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a6%d9%88/’ link_target=’_blank’ size=’small’ position=’center’ label_display=” title_attr=” color_options=” color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ btn_color_bg=’theme-color’ btn_custom_grad_direction=’vertical’ btn_custom_grad_1=’#000000′ btn_custom_grad_2=’#ffffff’ btn_custom_grad_3=” btn_custom_grad_opacity=’0.7′ btn_custom_bg=’#444444′ btn_color_bg_hover=’theme-color-highlight’ btn_custom_bg_hover=’#444444′ btn_color_font=’theme-color’ btn_custom_font=’#ffffff’ btn_color_font_hover=’white’ btn_custom_font_hover=’#ffffff’ border=” border_width=” border_width_sync=’true’ border_color=” border_radius=” border_radius_sync=’true’ box_shadow=” box_shadow_style=’0px,0px,0px,0px’ box_shadow_color=” hover_opacity=” sonar_effect_effect=” sonar_effect_color=” sonar_effect_duration=’1′ sonar_effect_scale=” sonar_effect_opac=’0.5′ id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-l2atf23z’ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]

[av_hr class=’invisible’ icon_select=’yes’ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ position=’center’ shadow=’no-shadow’ height=’50’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ custom_border_color=” custom_icon_color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=” sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]

[av_image src=’https://seven7seo.ir/wp-content/uploads/2022/04/difference-between-follow-and-nofalo-links-980×480-1-300×147.jpg’ attachment=’25006′ attachment_size=’medium’ copyright=” caption=” image_size=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” img_scrset=” lazy_loading=’disabled’ id=” custom_class=” template_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-l2atkzzu’ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-l2athjt2′ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]

معرفی لینک فالو و نوفالو

محتوانویسی و مبحث سئو امروزه با توجه به کاربرد فراوانی که دارد، بسیار ارزشمند است. حال اینکه لینک سازی نیز در این میام نقش بسیار مهمی دارد؛ چرا که ترافیک ارگانیک توسط موتورهای جستجو قابل اهمیت بوده و این ترافیک توسط انواع مختلف لینک سازی ها انجام‌ می شود. با وجود اهمیت لینک‌ سازی تا حد زیادی در ایجاد ترافیک ارگانیک برای سایت مسئله پارامترهای بسیاری مورد بررسی قرار می گیرند. لینک فالو و نو فالو هر دو اصطلاح کاربردی در این زمینه هستند که اکثر کاربران این دو رو با یکدیگر اشتباه می گیرند. اما تفاوت لینک فالو و نو فالو بسیار است که برخی از آن ها عبارتند از:

  • لینک‌‌‌ نوفالو در زمان هایی که قرار است به برخی سایت با محتواهای نا مرتبط لینک دهیم کاربرد دارد. به عنوان مثال گاهی مجبور می شویم، در سایت به صفحاتی لینک دهیم که محتوای آن ها با حوزه‌ فعالیت ما هیچ ارتباطی ندارند. با این کار به گوگل دستور درست بودن انجام لینک را می دهیم.
  • زمانی که فعالیت یک سایت فروشگاهی به صورت اسپانسری باشد لینک نوفالو به کار می رود. توجه داشته باشید که خرید لینک از نظر گوگل غیر قانونی بوده و اگر کارتان را به درستی انجام ندهید جریمه می شوید..
  • لینک نوفالو را می توان در زمان های مواجهه با لینک های وابسته استفاده نمود که در این صورت رفتار با لینک‌ های وابسته مشابه موارد قبلی خواهد بود.
  • لینک نوفالو برای زمانی که می خواهید محتوا سما توسط کاربران تولید شود به کار می رود.
  • لینک فالو زمانی به کار می رود که قصد دارید لینک‌ سازی سایت خود را انجام دهید.
  • از لینک فالو برای یک سایت که محتوای مناسب و باکیفیت برای بازدید کنندگان ایجاد می کند می توانید استفاده نمایید. تلاش کنید سایتی معرفی شود که محتوای ان دارای اعتبار بسیار زیادی باشد.

مهمترین تفاوت لینک فالو و نو فالو

  • لینک فالو را می توانید برای صفحات دیگر در سایت خود به کار ببرید. این نوع لینک سازی با نام لینک سازی داخلی شناخته می شود که توسط آن کاربران را مدت زمان بیش‌‌ تری می توانید در وب‌ سایت نگه دارید. با توقف زیاد کاربران در سایت نیز رتبه‌ شما از لحاظ سئو افزایش پیدا می کند.

یکی از مهمترین تفاوت لینک فالو و نو فالو عملکرد نامساوی هر دو است به نوعی لینک نوفالو تأثیرپذیری بهتری دارد.

  • لینک نوفالو از هرز نامه نویسان جلوگیری می کند. شما برای حذف این هرزنامه و پیوندها می توانید در قسمت نظرات وب‌ سایت از طریق لینک اسپم از کد nofollow استفاده نمایید. با حذف هرزنامه ها و پیوندها باعث می شوید نتایج جستجوی گوگل به جایگاه سایت شما صدمه نرساند.
  • به کارگیری لینک‌ نوفالو به منظور انجام تبلیغات تاثیرات بهتر و بیشتری خواهد داشت.
  • لینک های نوفالو باعث نی شوند تا هیچ محتوای تکراری وجود نداشته باشد‌. چنانچه در یک صفحه دو لینک متفاوت داخلی یا خارجی با انکرتکست متفاوت داده باشید یکی از پیوندها را استفاده از کد nofollow نادیده گرفته می شود.

• لینک های نوفالو از کاهش اعتبار شما جلوگیری می کنند. با وجود لینک‌ های خارجی زیاد در سایت شما قطعا لینک‌ های خوبی از وبسایت های دریافت خواهید کرد.
[/av_textblock]

[av_image src=’https://seven7seo.ir/wp-content/uploads/2022/04/01eb4236a4e9544291bf785b39fc5817-main-300×169.jpg’ attachment=’25005′ attachment_size=’medium’ copyright=” caption=” image_size=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” img_scrset=” lazy_loading=’disabled’ id=” custom_class=” template_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-l2athygr’ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-l2atjotf’ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]

ارزش و اهمیت استفاده از لینک فالو و نو فالو

لینک سازی یک بخش بسیار مهم و پر اهمیت در سئو است که به منظور ایجاد ترافیک ارگانیک بسیار اهمیت دارد. اگر درباره محتوانویسی اطلاعاتی داشته باشید به خوبی با اهمیت سئو و انواع پارامترهای موثر در آن آشنا هستید. لینک سازی مهمترین و اصلی ترین ترفند در سئو است که توسط آن موتورهای جستجو به بازی گرفته می شوند. یعنی با این کار شما باعث افزایش ترافیک در گوگل و در نتیجه افزایش رتبه سایت خود خواهید شد. نقش لینک سازی به اندازه ای قابل اهمیت است کا بسیاری از افراد معتقدند لینک بیشتر جنبه بازاریابی دارد و تمامی سایت های فروشگاهی باید از انواع لینک‌ های خارجی و داخلی برای افزایش مراجعه و اعتبار سایت خود استفاده کنند. لینک های مختلفی نظیر لینک فالو و لینک نوفالو از جمله آن دسته از لینک های کاربردی در این فرآیند هستند که تا حدودی درباره تفاوت لینک فالو و نو فالو نیز آشنا شده اید.

اما اهمیت استفاده از لینک نوفالو چیست؟

ارزش لینک نوفالو برابر با HTML است؛ چرا که این نوع لینک به ربات‌ موتورهای جستجو دستور دنبال نکردن آن را می دهد. زمانی که دستور عدم دنبال نمودن از طرف لینک های نوفالو صادر می شود از وبسایت دیگری یک لینک  به وبسایت شما داده خواهد شد که هرگز مورد تأیید نخواهد بود. اکنون شما با این کار به موتور جستجو دستور می دهید که این لینک نباید در پیج رنک محاسبه گردد. اما  همچنان ایندکس این صفحات در موتورهای جستجو ادامه دارد. اهمیت استفاده از لینک نوفالو جهت کاهش اثر بخشی اسپم‌‌‌ ها در موتور جستجو است. اما ناگفته نماند که کیفیت نتایج رل موتور جستجو بهبود می بخشد و همین امر موجب می شود شما اسپم کمتری را دریافت کنید. اما توجه داشته باشید که موتور جستجو تمام سایت هایی که بیشتر از حد مجاز از لینک‌ فالو اسپم ‌گونه استفاده می‌ کنند را مجازات خواهد کرد.

چگونگی تشخیص لینک فالو یا نوفالو؟

همانگونه که اشاره شد، لینک سازی در سئو اهمیت بسیار بالایی دارد. حال اینکه برای لینک سازی نیز پارامترهای بسیار زیادی مورد بررسی قرار می گیرند که در ترن میان دو اصطلاح و یا اینک کاربردی به نام لینک های نوفالو و فالو وجود دارند. تا حدودی با تفاوت لینک فالو و نو فالو آشنا شده ایم اما اکنون می خواهیم درباره چگونگی تشخیص این دو لینک کمی شناخت داشته باشیم. برای اینکه بدانید کدام یک از این لینک ها نوفالو و کدام فالو است، کافیست در گام نخست به کدی که در پشت این لینک ها درج شده نگاهی بیندازید. چنانچه مشخصه های آن دارای ویژگی های کد نوفالو باشد، که قطعا این لینک لینک نو فالو خواهد بود. اما زمانی که شما در بین مشخصه های پشت لینک هیچ‌ یک از ویژگی های لینک نوفالو را مشاهده نکردید، یعنی این یک لینک فالو است.

توجه داشته باشید که لینک های فالورا با نام دوفالو dofollow نیز می شناسند. لینک نوفالو شامل<a href=”http://www.example.com” rel=”nofollow”>Example</a> می باشد. اگر دقت کنید یک وجه تمایز بین این دو لینک نوفالو و فالو (nofollow و dofollow) که عبارت “rel=”nofollow است. حال اگر وب‌ سایتی از تگ nofollow استفاده کند، بدین معناست که به موتورهای جستجو دستور عدم در نظر قرار دادن محاسبه رتبه صفحه یا PageRank را می دهد.
[/av_textblock]