گوگل به طور مداوم در الگوریتم های جستجوی خود تغییراتی ایجاد می کند و به طور متوسط 12-14 تغییر در روز انجام می دهد. آخرین به روز رسانی، که در اکتبر 2022 انجام شد، بر هرزنامه ها و پیوندها تمرکز داشت [1]. این اولین به روز رسانی الگوریتم هسته گسترده در سال 2022 و اولین بار در بیش از 6 ماه بود [2]. گوگل در 12 سپتامبر 2022 یک به روز رسانی الگوریتم اصلی را اعلام کرد [3]. این روی نتایج جستجو در اکثر زبان‌ها تأثیر می‌گذارد و برخی از گروه‌های بازاریابی وابسته به فیس بوک در پاسخ اولیه بی‌صدا شدند. دنی سالیوان، کارشناس جستجوی گوگل، اظهار داشت که تأثیر HCU ممکن است در طول به روز رسانی الگوریتم اصلی بیشتر قابل توجه باشد. پنج به‌روزرسانی اصلی دیگر در سال گذشته و همچنین سه به‌روزرسانی بررسی محصول وجود داشته است. فهرست به‌روزرسانی‌های رتبه‌بندی جستجوی Google عبارتند از: 25 مه 2022 [3]؛ 23 مارس 2022 [3]; به روز رسانی هرزنامه لینک دسامبر 2022 [3]; به روز رسانی محتوای مفید دسامبر 2022 [3]؛ به روز رسانی هرزنامه اکتبر 2022 [3]؛ به‌روزرسانی بررسی‌های محصول سپتامبر 2022 [3]؛ به روز رسانی اصلی سپتامبر 2022 [3]؛ به روز رسانی بررسی محصول ژوئیه 2022 برای بررسی محصول به زبان انگلیسی [3]؛ به روز رسانی اصلی می 2022 [3]؛ به‌روزرسانی بررسی‌های محصول مارس 2022 [3]؛ به روز رسانی تجربه صفحه 22 فوریه 2022 برای دسکتاپ [3]؛ به روز رسانی بررسی محصول 1 دسامبر 2021 [3]; به روز رسانی اصلی 17 نوامبر 2021 [3]؛ به روز رسانی هرزنامه 3 نوامبر 2021 [3]; 26 جولای 2021 به روز رسانی هرزنامه پیوند [3]; به روز رسانی اصلی 1 جولای 2021 [3]؛ 28 ژوئن 2021 قسمت دوم آپدیت هرزنامه ژوئن 2021 [3]؛ 23 ژوئن 2021 قسمت اول آپدیت هرزنامه ژوئن 2021 [3]؛ به روز رسانی تجربه صفحه 15 ژوئن 2021 برای موبایل [3]؛ به روز رسانی اصلی 2 ژوئن 2021 [3]؛ به روز رسانی بررسی محصول 8 آوریل 2021 [3]; به روز رسانی اصلی 3 دسامبر 2020 [3]؛ به روز رسانی اصلی 4 مه 2020 [3]؛ و به روز رسانی اصلی 13 ژانویه 2020 [3]. به طور کلی، این به‌روزرسانی‌ها بر هرزنامه، محتوای مفید و بررسی محصول و همچنین چند جنبه دیگر تمرکز داشتند.

عکس های الگوریتم 2022 گوگل ساخته شده توسط هوش مصنوعی