[real3dflipbook id='1']

دانلود قرار داد سئو فایل pdf

امروزه وبسایت ها به بستری برای فروش  محصولات،کسب و کار و خدمات تبدیل شده اند هرچه وبسایت  شما بازدید بیشتری داشته باشد کاربران بیشتری را با محصولات و خدمات خود آشنا کرده و در نهایت سود و در آمد خود را افزایش خواهید داد. اما نکته ی مهم این است چگونه می توان بازدیدکنندگان  یا کار بران سایت را افزایش دهیم؟.ساخت یک سایت کاربرپسند  قسمتی از کار است اما نکته ی مهم تر اهمیت و برنامه ریزی بر اساس موتور های جست و جو یا به زبان ساده سئوی سایت است. در واقع سئوی سایت و طراحی سایت مکمل یک دیگر هستند .کار بران معمولا در صفحه ی اول گوگل و بین پنج سایت ابتدای صفحه به دنبال پاسخ های سوالات خود می گردند. از این جهت بهینه سازی موتور های جست و جو درمیان صاحبان  وبسایت ها  و کسب و کار های اینترنتی حائز اهمیت است.

سئو چیست ؟

سئو مخفف کلمه ی search Engine optimization و به معنی بهینه سازی موتور های جست و جو است

اعمال و اجرای مجموعه ای از اقدامات نرم افزاری که منجر به ارائه نتایج مطلوب پس از هر سرچ موتور جستجوگر نسبت به وبسایت می شود، بدین معنا که با سرچ مجموعه ای از کلید واژگان مورد نظر وبسایت مربوطه در صفحه اول موتور جستجوگر ظاهر می گرد

در حقیقت سئو مجموعه ای از روش ها برای تغییر استراتژیک وب سایت ها است  .به بیان ساده تر اگر سایت با سرچ کلمات در صفحه ی اول گوگل می آید بخاطر یک سری تکنیک است . اسم این تکنیک ها سئو است.سئوی سایت فرایند ساده ای نیست زیرا نیازمند دانش و صبر زیادی است.

قرار داد

همانطور که می دانید انجام کار بدون قرار داد قانونی باعث دردسر و خسارت های زیادی می شود. یکی از راهکار های مفید برای اخذ قرار داد قانونی و با بند های لازم دانلود قرار داد سئو از سایت های رسمی ،معتبر و کار بلد  یا یک مشاور خوب است .البته توجه داشته باشید که اگر قرار دادی که از سایت ها دریافت میکنید ناقص باشد یا قانونی نباشد باز هم امکان خسارت وجود دارد.همچنین برای سئوی سایت قرار دادی بین کار فرما و سئو کار بسته می شود..پس بیایید نکاتی را درباره ی اخذ یک قرار داد معتبر و قانونی را مرور کنیم.

قرارداد سئو چیست؟

مرحله بعد از اینکه سئو کار و کار فرما تصمیم به همکاری بگیرند مرحله ی نوشتن قرار داد است . قرار داد سئو یک برگه متنی است که کارفرما و سئوکار را مشخص و به تمام نکات ریز و جزئیات همکاری بین آن دو می پردازد.این برگه پس از تایید توسط هر دو طرف امضا می شود.

جزییات قرار داد سئو

بیان جزییات کار در قرار داد باعث بر طرف شدن ابهامات و دقیق تر شدن وظایف و مسولیت هاست و باعث می شود کافرما و سئو کار کمتر به مشکل بخورند.

1-معرفی طرفین قرار داد

 یکی از مهم ترین قسمت های قرار داد که باید در ابتدای قرار داد قرار گیرد این است که کارفرما و سئوکار معرفی شوند یعنی نام و نام خانوادگی هر دو طرف قید شود .وپس از تعیین موضوع همکاری  ، سایت کارفرما نیز معرفی و در قرار داد ذکر شود.

2-نوشتن تعهدات

تعهدات یکی از مسائل مهم میان کار فرما و مجری است . به طوری که درست انجام ندادن تعهد کار فرما برای سئوکار مشکل ساز و درست انجام ندادن وظایف سئوکار برای کار فرما و مشتری مشکلاتی را به وجود می آورد . از همین رو نوشتن تعهدات دو طرف در قرارداد سئو بسیار حائز اهمیت است و در قدم  دوم وظایف سئو کار مشخص می شود.  که به طور کلی در قرار داد های سئو معمولا وظایف سئو کار مثل :افزایش بازدید سایت ،افزایش رتبه کلمات ، افزایش فروش سایت و انجام کار است .

توجه داشته باشیم که همه ی این ها با تکیه برکلمات کلیدی حاصل میشود.  .

بنابراین افزایش رتبه کلمات بیشتر قید و ذکر می شود و کارفرماها برآن تاکید بیشتری دارند .

3-مشخص کردن زمان ،تعهدات مالی و نحوه ی پرداخت آن

یکی از مهم ترین بند ها که باید پس از دانلود قرارداد سئو  توجه کرد مشخص کردن بازه زمانی برای کار است . برای مثال سئو کار در آن قید میکند که در 6 ماه آینده برای مثال با 30 کلمه ی کلیدی  وبسایت در صفحه ی اول گوگل قرار بگیرد یا مثلا حداقل با 70 درصد آن کلمات در صفحه ی اول گوگل قرار بگیرد.

مسئله ی بعدی در نوشتن قرار داد تعهدات مالی قرار داد است که حتما باید پس از توافق در قرار داد نوشته شوند تا از اختلاف های احتمالی در انتهای کار جلوگیری شود.

هزینه ی سئو باید به صورت دقیق و واضح ذکر شود برای مثال هزینه ی کل این قرار داد با تعهدات  ذکر شده 35 میلیون تومان است.

بعد از آن باید شیوه ی پرداخت مشخص شود برای مثال 50 درصد قبل از شروع کار و 50 درصد بعد از اتمام کار به حساب مجری واریز خواهد شد.

4-کسور قانونی

قرار هایی مانند پرداخت مالیات بیمه و هزینه در بخش چهارم باید نوشته و تعیین شود که برعهده ی کدام یک از طرفین قرار داد است.

5ـتعیین کیفیت کار

 قرار داد سئویی که دانلود می کنید یا می نویسید میتواند بخشی برای تعیین کیفیت داشته باشد برای مثال

مجری تمام فعالیت هایش را با کیفیت بالا اجرا کند.مجری تمام فعالیت هایش را در چهارچوب قوانین کشوری به انجام میرساند.

6_مسائل امنیتی

بعضی از سایت ها حاوی اطلاعات  محرمانه  هستند که برای همکاری با سئوکار باید آنها را در اختیار او قرار دهند . در چنین سایت هایی بهتر است در قرار داد اینگونه بنویسند :مجری متعهد می شود که از تمامی اطلاعات  درون سایت نگهداری کرده و آنها را در اختیار هیچ کدام از اعضای مجموعه خودش و دیگران قرار ندهد مگر اینکه کار فرما این اجازه را به صورت کتبی برای او صادر کند.

7ـفسخ قرار داد

ممکن است در حین انجام کار کارفرما یا سئوکار بخواهند  قرارداد را فسخ کنند .پس از دانلود قرارداد سئو حتما چک کنید که بندی با این عنوان داشته باشد و اگر قرار داد توسط خود کارفرما و سئوکار نوشته می شود  بهتر است طرفین درباره  این  موضوع  به  نتیجه  برسند و آن را در قرارداد قید کنند.

8ـآدرس طرفین

در قرار داد سئو باید آدرس هردو طرف قرار داد مشخص باشد و طرفین موظف شوند در صورت تغییر آدرس  ظرف چند روز آینده آدرس جدید را اطلاع دهند.

9-دخالت در کار طرفین

متاسفانه گاهی کارفرما و سئو کار عادت دارند در کارهای یک دیگر دخالت کنند ولی این دخالت ها ممکن است مشکلاتی  در روندکار بوجود آورد و دو طرف خسارت هایی را متحمل شوند.بنابراین  بهتر است در قرارداد توضیحاتی در این باره داده شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

10-NDA

یکی از مسائلی که می توان در قرارداد به آن اشاره کرد مسئله ی محرمانگی است .NDAدر زمانی کاربرد دارد که کارفرما بخواهد سئوکار سایتش مخفی باشد و دیگران از اینکه سئو کار سئوی آن سایت را به عهده گرفته است آگاه نشوند از این رو بندی بااین مضمون نوشته می شود و به امضای طرفین می رسد.

و در انتهای قرارداد بهتر است تعداد بند ها را مشخص کنید تا دیگر کسی نتواند آن را دستکاری کند و یا تغییر دهد. برای مثال این قرارداد دارای 18بند و مورد توافق طرفین می باشد.

سوالات پر تکرار در مورد قرارداد سئو سایت

با توجه به اهمیت بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین، قرارداد سئو سایت برای بسیاری از کارفرمایان و کسب و کارهای آنلاین بسیار مهم است. در این مقاله به بررسی سوالات پرتکرار در مورد قرارداد سئو سایت پرداخته شده است.

۱. قرارداد سئو سایت چیست؟
قرارداد سئو سایت یک قرارداد حقوقی بین کارفرما و شرکت یا فردی است که بهینه‌سازی موتورهای جستجو را برای وب سایت کارفرما انجام می‌دهد. این قرارداد شامل شرایط و ضوابط مختلفی است که باید برای بهینه‌سازی وب سایت رعایت شود.

۲. چه خدماتی در قرارداد سئو سایت قرار می‌گیرند؟
قرارداد سئو سایت شامل خدمات مختلفی است که شامل تحلیل و ارزیابی وب سایت، بهینه‌سازی محتوا، بهبود ساختار وب سایت، بهبود کارایی وب سایت، ساخت لینک‌های ورودی و بهبود نمایش در موتورهای جستجو است.

۳. چه مدت زمانی برای اجرای قرارداد سئو سایت نیاز است؟
مدت زمانی برای اجرای قرارداد سئو سایت به شدت متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند اندازه وب سایت، صنعت و نیازهای کارفرما وابسته است. برخی قراردادهای سئو سایت برای چند ماه، برخی دیگر برای یک سال یا بیشتر می‌باشد.

۴. چقدر باید برای خدمات قرارداد سئو سایت پرداخت کرد؟
هزینه‌های قرارداد سئو سایت نیز به شدت متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند محتوا و کارایی وب سایت، حجم کار و نیازهای کارفرما وابسته است. برخی قراردادهای سئو سایت هزینه‌هایی بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار در ماه دارند.

۵. آیا قرارداد سئو سایت ضروری است؟
بله، قرارداد سئو سایت بسیار ضروری است. زیرا با توجه به اینکه تعداد وب سایت‌ها در حال افزایش است، بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای رشد کسب و کارهای آنلاین بسیار مهم است و این قرارداد برای رعایت شرایط و ضوابط مختلف برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو ضروری است.

به عنوان نتیجه، قرارداد سئو سایت برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو بسیار مهم است و در نظر گرفتن شرایط و ضوابط مختلف این قرارداد برای رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین بسیار حیاتی است.