طراحی اپلیکیشن شرکت های مهندسی نسبت به کارها و شغل های مختلف دیگه، اهمیت بیشتری داره. شاید بپرسید چرا؟ طراحی اپلیکیشن شرکت های مهندسی چه تفاوتی با کسب و کار های دیگه داره؟ درسته که تفاوتی ندارن و شیوه‌ی طراحی یکیه، ولی از شرکت های مهندسی نسبت به کارهای دیگه، انتظارات بیشتره. مشتریان برای داشتن ارتباط بیشتر و راحت تر، به اپلیکیشن شرکت مهندسی خوب و کارا نیاز دارند.

شما فکر کنید که شرکتی هیچ اپلیکیشنی نداره، آن هم در دوره ای که همه در مسیر پیشرفت تکنولوژی حرکت میکنند. در این شرایط مشتری به عملکرد این شرکت ، اعتماد کمتری می‌کنه و از ادامه همکاری با آنها خودداری خواهد کرد.

طراحی اپلیکیشن شرکتهای مهندسی برای گرایش های عمران، تاسیسات ساختمانی، مهندسان مشاور، صنایع غذایی و … قابل اجراست، که هر کدوم میتونن خدمات متفاوتی ارائه بدن .

اهمیت داشتن اپلیکیشن شرکت مهندسی

داشتن اپلیکیشن شرکت مهندسی، به همه‌ی مهندسان در هر گرایشی این کمک رو می‌کنه که با افراد زیادی در جامعه ارتباط داشته باشن و مهارت و حرفه‌ی خودشون رو به نمایش بذارن. پس داشتن یه اپلیکیشن که شرکت های مهندسی متخصص رو بتونه معرفی کنه و به افراد جامعه خدمت برسونه، برای کشور سودمند خواهد بود.

طراحی اپلیکیشن شرکت مهندسی و کسب اعتماد مشتری

طراحی اپلیکیشن شرکت مهندسی در درجه اول، کسب رضایت مشتری‌ست. مشتری با دیدن یه شرکت پیشرفته و به روز، کارمندان خبره و … می تونن دلگرم بشه که بهترین شرکت رو برای انجام کارهاش انتخاب کرده، بنابراین به کار خودشو به گروه شما میسپاره. کسب و کار شما هم به مشتری ها بستگی داره. هر چقدر بتونید مشتری بیشتری جذب کنید درآمد تون هم به همون نسبت افزایش پیدا می‌کنه. پس باید رضایت مشتری رو به دست بیارید تا اعتبار شرکت مهندسی هم بالا بره. اپلیکیشن شرکت مهندسی می‌تونه یکی از راه های بدست آوردن رضایت مشتری باشه تا بتونه نیاز هاشو بدون دغدغه و خیلی سریع از راه اپلیکیشن شرکت مهندسی برطرف کنه.

شرکت سئو هفت با ارائه بهترین طراحی اپلیکیشن شرکت مهندسی، شما رو برای کسب اعتبار و ارزش نزد مشتری کمک می‌کنه. اگه هنوز اپلیکیشن ندارید، توصیه می‌کنیم که هرچه سریع تر این کار رو انجام بدید تیم ما هم برای ارائه خدمات بهتر به مشتری، همراه شما خواهد بود.

طراحی آیکون زیبا در اپلیکیشن شرکت مهندسی

اگه میخواید اپلیکیشن شرکت تون از رقیباتون یه قدم جلوتر باشه، به یه آیکون حرفه ای نیاز دارید. آیکون همون تصویر کوچیکیه که در گوشی های هوشمند دیده میشن و کاربران با دیدنش، به راحتی شرکت تون رو پیدا می‌کنن.آیکون اصلی ترین تصویریه که اپلیکیشن شما یا بهتره بگیم برند شما رو به نشون میده و برای تاثیر بیشتر، بهتره به جای متن از تصویر استفاده بشه.

اپلیکیشن شرکت مهندسی اختصاصی

برای طراحی و اجرای یه اپلیکیشن شرکت مهندسی، اصول خاصی باید رعایت بشه. که پیاده سازی این نوع اپلیکیشن ها باید حتما به شکل اختصاصی انجام بشه. به همین خاطر ما با همکاری متخصصین مجرب و خبره به شما عزیزان کمک خواهیم کرد. برای دادن سفارش و یا مشاوره، می‌تونید با ما در تماس باشید.

هزینه ساخت اپلیکیشن شرکت مهندسی

در رابطه با طراحی اپلیکیشن شرکت مهندسی یکی از مبحث هایی که اهمیت زیادی داره، بحث هزینه ساخت اپلیکیشنه. مواردی که در افزایش یا کاهش هزینه تاثیر داره، خیلی زیاده.

خدمات سئو هفت در طراحی اپلیکیشن شرکت مهندسی

مشاوره رایگان

تیم سئو هفت در ابتدای کار با دادن مشاوره رایگان و اختصاصی، در حوزه‌ی کسب و کار مربوطه ،سعی می‌کنه بهترین راهنمایی رو داشته باشه

طراحی منحصر به فرد

طراحی اپلیکیشن های شرکت مهندسی رو با کد نویسی اختصاصی و طراحی اپ منحصر به فرد به کارفرما ارائه می‌ده.

پشتیبانی دو پلتفرم

اپلیکیشن های شرکت مهندسی، هم در پلتفرم اندروید و هم در پلتفرم ios پشتیبانی و نصب میشه.

قیمت مقرون به صرفه

با توجه به کیفیتی که اپلیکیشن داره، به مناسب ترین قیمت ارائه میشه.

سرعت

از سرعت مناسب و بالایی در هنگام استفاده برخوردار باشه.

امنیت

از امنیت خوبی برخوردار باشه ،تا کاربر احساس امنیت و آرامش کنه.

پالت رنگی

امکان به کار بردن طیف رنگی دلخواه و متناسب با پروژه

فیدبک اپلیکیشن شرکت مهندسی

بهترین راه برای اینکه بدونید کاربر از اپلیکیشن راضی بوده یا نه و اینکه تونسته نیازشو رفع کنه یا نه، بهتره یه قسمت به نام بازخورد در اپ قرار بدید تا کاربران نظرشونو در مورد قسمت های مختلف اپ مطرح کنن. شما هم با رفع نقص ها باعث پیشرفت اپ بشید.

پوش نوتیفیکیشن

استفاده از این قابلیت از ارسال ایمیل راحت تره. این اعلان می‌تونه به صورت گرافیک، متن و یا هردو باهم باشند و به راحتی برای کاربران ارسال بشه. بهتر از پیام های ناخواسته عمل می‌کنه و بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

پشتیبانی از اپلیکیشن شرکت های مهندسی

پشتیبانی یکی از بحث های مهم در طراحی اپلیکیشن ios و اندرویده ، چون شرکت های مهندسی با توجه به خدماتی که ارائه میده ،نیاز به آپدیت به موقع و منظم دارن. امروزه کار در فضای اینترنتی نیاز به بروز بودن داره، شما می‌تونید موقع ثبت سفارش، با انتخاب پلن پشتیبانی ،از به روز رسانی اپلیکیشن موبایلتون مطمئن شوید.

ما در شرکت سئو هفت، بعد از طراحی اپلیکیشن ios و اندروید شرکت مهندسی تان، شما رو تنها نمی‌ذاریم و خدمات آپدیت و پشتیبانی اپلیکیشن رو با بهترین روش، براتون انجام میدیم.  

مزایا ی طراحی اپلیکیشن شرکت های مهندسی

طراحی و ساخت اپلیکیشن برای شرکت ها مزایا و کاربردهای زیادی داره، که ما به تعداد مختصری از این فواید اشاره می کنیم

۱.خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مشتری

۲.دسترسی در همه زمان ها و مکان ها

۳.گسترش و توسعه برند خود

۴.گسترش راه های ارتباطی

۵.تعامل و ارتباط بین شما و مشتری

نحوه‌ سفارش اپلیکیشن شرکت های مهندسی

سفارش طراحی اپ به صورت حضوری و یا تماس با کارشناسان شرکت

حضور در جلسات فنی و ارائه پیشنهاد و خواسته های مد نظر

بررسی زیر ساخت هایی که باید انجام بگیره

برآورد هزینه و زمان لازم برای تحویل پروژه

امضای طرفین قرارداد

تکنولوژی های بکار رفته در اپلیکیشن های شرکت مهندسی

درگاه پرداخت

سرویس پیامک

سیستم احراز هویت

نقشه

طراحی رابط کاربری

گروه سئو هفت رنگ ها، عکس ها، فرم ها، تیترها، محل منوها و بخش های دیگه‌ی اپلیکیشن رو طوری کنار هم میچینه که اپ دلخواه شما رو بهتون تحویل بده.