طراحی سایت شبیه دیوار، سایتی که بشه به صورت رایگان آگهی رو ثبت و از راه‌های مختلف کسب درآمد کرد، خواسته‌ی بیشتر افراد یا سازمان‌هاست. تمایل افراد به خرید یا فروش در سایت‌های این چنینی و افزایش فروش اینترنتی در این دوران، باعث شده تا بعضی از افراد به فکر طراحی سایت شبیه دیوار باشن. طراحان و متخصصان شرکت سئو هفت با مهارت و ایده های نو خودشون می‌تونن بهترین انتخاب برای برنامه نویسی و طراحی سایت شبیه دیوار باشند.

بهتره قبل از هر بحثی، با سایت‌ هایی شبیه دیوار بیشتر آشنا بشیم.

آگهی نامه‌های اینترنتی یا همون دایرکتوری‌های آنلاین، وب‌سایت‌های خاصی هستن که می‌تونن اطلاعات رو به شکل خاصی دسته بندی کنن. یه سری از وبسایت ها اطلاعات شون رو با قیمت کم به فروش میرسونن. بر فرض مثال، شما در بخش املاک فعالیت دارید و می‌خواین به عنوان مشاور املاک به صورت آنلاین، کسب و کار خودتون رو مدیریت کنید. برای انجام دادن این کار، به یک دایرکتوری املاک نیاز دارید که در بعضی از کلمات کلیدی مهم، در صفحه‌ی اول گوگل قرار داشته باشه.

هر فردی که بخواد در سایتتون آگهی ثبت کنه، باید مبلغی رو پرداخت کنه. هر چقدر تعداد این افراد بیشتر باشه، سود بیشتری هم بهتون تعلق می‌گیره. در واقع این اشخاص برای دیده شدن بهتر، از موقعیت تون در صفحه‌ی اول گوگل استفاده می‌کنن.

طراحی سایت شبیه به دیوار به شکل حرفه‌ای

بیشتر شما حداقل یه بار به دلایل مختلف وارد وبسایت دیوار شدین. حالا یا برای خرید کالای مورد نیاز، یا فروش کالاهای غیر ضرور و یا برای ثبت آگهی‌ها و مطالعه‌ی اونها. این وب‌سایت به خاطر ظاهر ساده و در عین حال مرتبی که داره، به عنوان بزرگ ترین وبسایت نیازمندی‌ های کشور شناخته میشه. اگه شما هم به فکر طراحی سایت شبیه دیوار هستین، بهتره تا انتهای این مقاله رو مطالعه بفرمایین تا بتونین به جواب همه‌ی سوالاتتون برسید.

آیا میشه سایت شبیه به دیوار طراحی کرد که به موفقیت برسه‌؟ شاید این سوال، ذهن بیشتر شما رو درگیر کرده باشه. در طراحی سایت شبیه دیوار که بتونه توجه کاربران رو جلب کنه، باید به دو موضوع توجه کرد:

  1. آشنایی با ویژگی‌ها و امکاناتی که این وبسایت باید داشته باشه تا به عنوان یه سایت جامع در بین کاربران مورد استقبال قرار بگیره.
  2. انتخاب یه شرکت معتبر و ماهر برای طراحی سایت.

نکات فنی طراحی سایت شبیه دیوار

زمان طراحی سایت شبیه دیوار، به جز لحاظ کردن ویژگی های ظاهری و کاربردی، نکات دیگه‌ای رو هم باید در نظر داشت تا در فضای مجازی عملکردی خارق العاده داشت. نکاتی که از نظر کاربران مهم و اصولا تخصصی هستن و با رعایت کردنشون موفقیت قابل توجهی به دست میاد. نکاتی مثل:

سرعت: اولین موردی که باید در طراحی سایت شبیه دیوار بهش توجه کرد، سرعت سایت می‌تونه باشه. مطمئنا یه سایت نیازمندی، روزانه میلیون‌ها کاربر آنلاین داره و هزاران اطلاع رسانی رو باید انجام بده. به همین خاطر هم باید بستر لازم برای پاسخگویی به این حجم از کاربر، به طور همزمان، رو فراهم کنه. در طراحی سایت شبیه دیوار باید سعی کرد تا کاربر دچار هیچ مشکلی از لحاظ سرعت، مثل لود نشدن عکس‌ها، قطعی و… نشه.

سئو: با سئو سایت میشه بهترین جایگاه رو از گوگل به دست آورد. با رعایت کردن قواعد سئو، موقع جستجوی کلمه‌ی کلیدی، وب سایت شما بالاتر از سایت های دیگه برای کاربران به نمایش در میاد و اولین پیشنهاد گوگل خواهد شد.

ریسپانسیو: در طراحی سایت شبیه دیوار، حتما باید اصول ریسپانسیو اجرا بشه. یعنی این سایت ها باید قابلیت نمایش در هر نمایشگری مثل، موبایل، تبلت، کامپیوتر و… رو به شکل درست، داشته باشه.

به این ترتیب، برای طراحی سایت شبیه دیوار، موارد فنی زیادی رو باید رعایت کرد. مواردی که کاملا تخصصی هستن و پیشنهاد می‌کنیم برای پیشرفت هرچه بیشتر سایت، از طراحان حرفه‌ای در این حوزه کمک بگیرید.

بررسی قالب سایت دیوار

سایت دیوار با اینکه یه سایت بزرگ و شناخته شده ای هست و کاربران زیادی هم داره، طراحی خاص و ظاهری جذاب نداره. تمرکز اصلی این وب‌سایت، ارائه‌ی خدمات به کاربران برای رفع نیازهاست تا ظاهر جذب کننده. همین سادگی طراحی باعث شده تا سرعت سایت افزایش داشته باشه و کمک بزرگی به بهبود عملکرد سایت بشه.

کسب درآمد از طراحی سایت مشابه دیوار

یکی از راه‌های کسب درآمد، می‌تونه تبلیغ و طراحی سایت شبیه دیوار باشه. بدون اینکه تخصصی داشته باشید، سایت مختص به خودتون رو طراحی کنید و از این راه درآمد بالایی به دست بیارید. این وب سایت می‌تونه حتی در چند حوزه مثل خودرو، املاک، پوشاک، موادغذایی و… هم فعالیت داشته باشه. بعد از مدتی که تجربه‌ی بیشتری به دست آوردین، حالا می‌تونین کسب و کارهای بیشتری رو هم پوشش بدین.

امروزه اگه کسی بخواد یه خونه اجاره کنه، قبل از اینکه بخواد از این املاک به اون املاک بره و هزینه‌ی تردد بده، به سایت های شبیه دیوار مراجعه می‌کنه. برای دریافت هر نوع خدماتی، فقط کافیه یه سر یه اینترنت زد و هر نیازی رو برطرف کرد که نشون میده این نوع فعالیت ها چه بازار پرسودی دارن. بعضی از راه‌های کسب درآمد به کمک طراحی سایت‌های شبیه دیوار:

پیامک تبلیغاتی سایت

بنرهای تبلیغاتی

ايميل مارکتینگ

درج کردن آگهی

ویژه کردن بعضی از آگهی‌ها

با طراحی سایت شبیه دیوار، واسطه از بین میره و خریدار و فروشنده بدون هیچ واسطه‌ای می‌تونن با هم در ارتباط باشن و کالای خودشون رو به راحتی با قیمت مناسب، خریداری کنن یا به فروش برسونن. میشه گفت این سایت‌ها، به نوعی وبسایت اطلاع رسانی و نیازمندی هم هستن. سیاستی که سایت شما مثل سایت دیوار می‌تونه در نظر بگیره، اینه که بعد از موفقیتی که در برند سازی داشتید، باید در قبال یه سری از آگهی ها، هزینه دریافت کنید.

مزیت طراحی سایت مشابه دیوار

طراحی سایت شبیه دیوار، مزایای خاصی داره و امکانات زیادی به کاربران ارائه میده، امکاناتی مثل:

امکان انتخاب استان یا شهر، ثبت آگهی در دسته بندی‌های مختلف، ایجاد زمینه‌های اختصاصی، ایجاد حساب کاربری، دادن خدمات اضافی برای به دست آوردن درآمد از آگهی، قابلیت جستجو و… همه و همه از قابلیت های این سایت‌هاست.

زمان لازم برای طراحی این سایت ها

طراحی سایت‌هایی شبیه دیوار، به طور معمول بین 1 تا 2 ماه طول میکشه. اما زمان دقیق تر بعد از بررسی ویژگی‌ها و  امکانات اختصاصی  وب‌سایت، توسط کارشناسان ما تخمین زده میشه.

موفقیت کاری

با طراحی سایت شبیه دیوار، می‌تونید سایت خودتون رو به یه مکان حرفه‌ای برای خرید یا فروش لوازم کارکرده تبدیل کنید.