با طراحی سایت قنادی، برای قنادان و شیرینی فروشان، این امکان بوجود میاد که فروشنده بتونه هم حضوری و هم ۲۴ ساعته، آنلاین شیرینی و فرآورده های دیگه رو هم به فروش برسونه. یه سری هم هستن که مهارت شیرینی پزی دارن ولی نمیتونن فروشگاهی تاسیس کنن، این افراد میتونن آنلاین کار کنند و کسب درآمد داشته باشن.

قنادان میتونن روی شیرینی که مخصوص شهر خودشونه، مانور بدن یا حتی شیرینی های بقیه کشورها رو پخت کنن، تا بتونن یه نوآوری داشته باشن و از حالت تکراری در قنادی ها دور بشن.

بهینه سازی طراحی سایت قنادی

استفاده از کلمات کلیدی در سایت قنادی که مربوط به قنادی یا شیرینی باشه، باعث بهینه سازی سایتتون میشه. اگه کاربران کلمات کلیدی رو سرچ کنن، مرورگرها، سایت شما رو بهشون نمایش می‌دن. وجود مقاله، به این بخش از سایتتون، کمک می‌کنه تا اعتبار سایتتون توگوگل بالا بره. هرچقدر در خوندن مقاله، وقت بیشتری در سایتتون صرف بشه، در سئو سایت تاثیر زیادی میذاره.

ضرورت سئو در در طراحی سایت قنادی

قنادی و شیرینی فروشی زیادی در کشور وجود داره، که مردم تعدادی از اونها رو بیشتر می‌شناسن، این قنادی ها با ایجاد سایت ها خودشونو مطرح کردن. اگه قصد دارین بین سایت‌های دیگه ای مشابه سایت خودتون، برتر باشین، باید اصول سئو رو رعایت کنید.

این کار رو به عهده‌ی سئو هفت بذارید تا در صفحه اول موتورهای جستجو قرار بگیری، بازدید سایتتون بالا بره و مشتری های بیشتری شما رو ببینن و انتخاب کنن.

طراحی سایت ریسپانسیو

امروزه بیشتر افراد کارهاشون رو با تلفن همراه انجام میدن. در طراحی سایت باید دقت کنیم که تصاویر و متن در گوشی های همراه هم قابل پخش و اجرا باشه.

تاثیر گرافیک در طراحی سایت قنادی

در راه اندازی سایت قنادی گروه سئو هفت با به کار گیری گرافیست های ماهر، جلوه‌ی ویژه ای به سایتتون خواهد داد. گرافیست های ما با شناخت کامل از رنگ ها و استفاده از آن ، سعی می‌کنن بیننده رو در نگاه اول به سایت جذب کنن. چون جلوه های دیداری در جذب مشتری تاثیر زیادی داره.

مهم ترین مزیت طراحی سایت قنادی

در صورت وجود سایت قنادی، دیگه هیچ محدودیتی بابت فاصله جغرافیایی ندارین. ممکنه فروشگاهتون هرجای تهران باشه،اما میشه مشتری هایی داشته باشین که ازتون خیلی دور باشن.اونها میتونن اینترنتی،در کمترین زمان و بدون اینکه حضوری مراجعه کنند، بهتون سفارش بدن.ولی اگه سایتی نداشته باشید، همین مشتری ها بخاطر ترافیک و دوری راه، قنادی شما رو انتخاب نمیکنن.

استفاده از مقاله در طراحی سایت قنادی

زمانی که تصمیم به طراحی سایت قنادی گرفتید، حتما قسمتی رو برای مقاله های مرتبط با حرفه‌تون در نظر بگیرید. مقاله هایی مثل دستور پخت کیک، تزیین کیک و…. مقاله هایی که مربوط به سلامتی افراد در استفاده‌ی بجا از شیرینی‌جات خواهد بود.

گالری زیبا در طراحی سایت قنادی

استفاده از عکس های باکیفیت خیلی می‌تونه مهم باشه تا افراد بتونن با جدیدترین محصولاتتون آشنا بشن. و با دیدن اون عکسها، ایده بگیرن و کار جدید سفارش بدن.

 دسته بندی محصولات سایت

در طراحی سایت قنادی حتما محصولات رو به صورت دسته بندی شده معرفی کنید.هر محصول با زیر مجموعه‌ی خود یکجا ثبت بشن، تا مشتری بتونه آسون تر به خواسته‌اش دسترسی پیدا کنه. . مثلا انواع کیک ها در بخش کیک و یا لوازم تولد در بخش تولد و همینطور بقیه محصولات به همین نحو معرفی شوند.

خرید سفارشی

یکی از امکانات طراحی سایت قنادی باید وجود قسمتی باشه که مشتری بتونه کیک سفارشی خودشو ثبت کنه. برای این کار باید یه فرم در اختیار مشتری قرار بگیره تا بتونه وزن کیک، فرم کیک، طرح دلخواه و تایم تحویل رو وارد کنه و بتونید در زمان تعیین شده کیک سفارشی رو تحویل مشتری بدید. یه سری کیک ها هم هستن که عکس شخص روی اون چاپ میشه. پس باید سایتتون توانایی آپلود عکس رو داشته باشه.

باشگاه مشتریان

مشتریان می‌تونن یه حساب کاربری شخصی در سایت قنادی شما داشته باشن که با عضویت در این باشگاه از مزایای ویژه ای بهره ببرن. مثلا بتونن از شما تخفیف بگیرن، یا توقرعه کشی شرکت کنن و یا در صورت معرفی مشتری جدید، محصولی رو با تخفیف خریداری کنن، اینطوری با مشتری های دیگه هم بهتون معرفی میشه.

استخدام نیرو قنادی

اگه قصد جذب نیروی جدید برای فروشگاهتون رو دارین، میتونین در قسمتی که گروه سئو هفت براتون در نظر گرفته، شرایط کاری فروشگاهتون رو توضیح بدین،. اگه کسی تمایل به همکاری داشت، میتونه فرم موجود در سایت رو تکمیل کنه و با موافقت طرفین، به کادر قنادی اضافه بشه.

درگاه پرداخت اینترنتی سایتهای قنادی

از مهم ترین امکانات طراحی سایت قنادی، پرداخت آنلاین هزینه بعد از انتخاب و خرید کیک و شیرینی و… است. این درگاه ایمن،به مشتری آسودگی خاطر رو بابت پرداخت می‌ده.اینکه مشتری بدون دغدغه، خرید آسونی رو تجربه کنه باید مسئله‌ی اول سایت باشه.

پشتیبانی طراحی سایت قنادی

سایت قنادی، اگه پشتیبانی و مدیریت نداشته باشه، نمی‌تونه سایت موفقی باشه و اعتبار کسب کنه. پشتیبانی از سایت، نیازی‌ست که به آن احتیاج دارید. گروه سئو هفت همه‌ی تلاش خودشو به کار می‌گیره، تا بهترین و بیشترین خدمات پشتیبانی را به شما ارائه دهد. سایت طراحی قنادی باید طوری طراحی شده باشه که، هر وقت لازم بود، تصویر یا محتوای جدیدی به سایت اضافه بشه. پس ایجاد سایت، به تنهایی نمی‌تونه به کسب و کارها رونق ببخشه.

سخن پایانی

برای رقابت با سایر قنادی ها و ورود به عرصه‌ی دیجیتال مارکتینگ، با توجه به نکاتی که گفته شد، طراحی سایت قنادی، یک امر واجب و ضروريست. طراحی یک سایت قنادی استاندارد، با کیفیت و با خدمات مناسب، یک امر ضروریه که باعث افزایش فروش محصولات و افزایش درآمد تون میشه. تیم سئو هفت، امیدواره تونسته باشه با ارائه‌ی این مقاله،به سوالاتتون که مربوط به راه اندازی سایت قنادی بود، پاسخ داده باشه. اما اگه هنوز سوالاتی دارید که در موردش بحث نشد،می تونید با مشاوران ما تماس بگیرید و با همکاران ما مطرح کنید و مطمئن باشید به تک تک سوالاتتون، با حوصله جواب داده میشه.

برای طراحی سایت قنادی از هرکجای ایران که تماس بگیرید، سئو هفت نه تنها یک سایت هدفمند، کامل و زیبا برای شما طراحی میکنه و می‌سازه، بلکه راهکارهایی بهتون پیشنهاد می‌ده که باعث رونق کسب و کارتون هم خواهد شد.

باعث افتخار ماست که بعنوان بهترین شرکت طراحی سایت خدمات طراحی سایت قنادی و شیرینی فروشی شما را با بهترین کیفیت انجام دهیم.